Įsigaliojus BDAR, turizmo sektoriuje veikiančios apgyvendinimo ir maitinimo paslaugas teikiančios įmonės susiduria su naujais iššūkiais, tvarkydamos asmens duomenis. Neretai viešbučių, restoranų rezervacijos sistemos ar kitos programos suprogramuotos rinkti perteklinius asmens duomenis. Todėl viešbučių, restoranų valdytojai turi aktyvuoti naujus valdymo programų parametrus ir sugebėti įrodyti, kad klientų asmens duomenis tvarko laikydamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų.
Siekiant įgyvendinti tinkamą asmens duomenų apsaugą, būtina nustatyti, kokius duomenis apie klientus galima rinkti, kokį laikotarpį jie gali būti saugomi, ir šią informaciją sinchronizuoti su naudojamomis IT programomis. Šiam tikslui pasiekti reikalingas glaudus profesionalių teisininkų ir įmonės IT sistemas prižiūrinčių specialistų bendradarbiavimas.
Sekite mus